Pegas MODERN sau KENT

O bicicleta Pegas cu SA lunga, este una din cererile tinerilor si iubitorilor de biciclete vechi din ziua de azi. Ma bucura faptul ca le vad pe strada inca functionand si dand satisfactie biciclistului sau biciclistei. Cand am inceput acest proiect aveam o nelamurire cu privire la acest tip de bicicleta si anume: de ce i se spune Pegas Kent. Cu timpul mi-am dat seama ca este doar o influenta americana, pe care acest model incerca timid sa o imite. Cand vine vorba de preturi totul rabufneste si sare susss. Nu imi propun sa fac o analiza economica doar incerc sa lamuresc faptul ca nu toate bicicletele Pegas cu SA lunga sunt Pegas MODERN, dar cum toate au ghidonul acesta vintage le putem spune `Kenturi`

Pegas MODERN 4220, baieti














colectia oldbicycle.ro


BICICLETE PENTRU COPII
TIPUL BICICLETEI Simbol catalog CARACTERISTICI TEHNICE PRINCIPALE Virsta utilizatorului (ani) Anul scoaterii din fabricatir
dimensiuni pneuri (inch) inaltime cadru (mm)
Pegas Modern 4220, băieți C11 20x1,75/20x2,125*) 355 8...14


Pegas 41, baieti

 












colectia oldbicycle.ro


BICICLETE PENTRU COPII
TIPUL BICICLETEI Simbol catalog CARACTERISTICI TEHNICE PRINCIPALE Virsta utilizatorului (ani) Anul scoaterii din fabricatir
dimensiuni pneuri (inch) inaltime cadru (mm)
Pegas 41, băieți C7 20x1,75/20x2,125*) 355 8...14 1981


Pegas 51, fete













in proiect pentru colectia oldbicycle.ro


BICICLETE PENTRU COPII
TIPUL BICICLETEI Simbol catalog CARACTERISTICI TEHNICE PRINCIPALE Virsta utilizatorului (ani) Anul scoaterii din fabricatir
dimensiuni pneuri (inch) inaltime cadru (mm)
Pegas 51, fete C10 20x1,75/20x2,125*) 355 8...14 1981


will continue ...

Un comentariu:

  1. Pegas Modern (am avut versiunea pentru fete - ha ha) este o copie a unei biciclete americane: Schwinn Stingray, introdusa in 1963! pe piata. Probabil de aia li se zicea Kent-uri (sincer nu am auzit de astfel de porecla pe vremea mea).

    RăspundeţiȘtergere